شب بارانی
شب بارانی

راه بی پایان


کلبه تنهایی

 

 گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت19:42---3 دی 1391
سلام میسی که سر زدین مطالب وبتون رو خیلی هاشو خوندم رمانتیک بود خوش به حال کسی که واقعا همچین کسی رو داره

احسان
ساعت17:13---20 آذر 1391
سلام آپم

تنها
ساعت11:52---19 آذر 1391
تولدتتتتتتتتتتتتت مبارک اقامهدی باارزوی بهترینهاوموفقیت وخوشبختی برای شما

soraya
ساعت10:06---17 آذر 1391
kheli jaleb bood khosham omad

احسان
ساعت17:20---14 آذر 1391
سلام آپم بیا

یاسی
ساعت2:41---30 آبان 1391
rasti in akse k zadin tu site motmaenam 1 dokhtare khub ra mesle khodetun gir mindaze....

یاسی
ساعت2:38---30 آبان 1391
mesle hamishe ziba....ama kami por bar taresh kon.....mamnuun misham 1 email bezanid b man k adress emailetun ra add konam o baratun agar chize monasebi didam befrestam.....
thanke u.....


تنها
ساعت8:20---28 آبان 1391
عالییییییییی

گل تنها
ساعت10:35---19 آبان 1391
سلام وبت خیلی جالبه من تورو لینک کردم تو هم منو بلینک اگه خواستی یه سربزن

حوای بی آدم
ساعت9:45---19 آبان 1391
هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلیست که من کال مانده ام وبه تو نمی رسم.
سلام دوست خوبم وبخونه ی خوبی دارید مطالبشو کامل خوندم .همشون جالب بودن. با اجازه نتم برداشتم .ولی یه چیز کوچولو بگم چون نظر خواستید میگم .مطالبتون اکثرا طولانی وبلند .می دونید که این رئزها آدمها بی حوصله شدن وواسه خوندن یه سری مطالب وقت نمی زارن متاسفانه .سعی کنید همش بلند نباشه .همین ولی من باور کنید همشو خوندم .چون معتقدم همه ی مطالب ارزش خوندن دارند .مطالب شما هم همین طور لدت بردم .اگه مایل به تبادل لینک هستید به وبخونه ی کوچیک منم سر بزنید .منتظر حضور سبزتون هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 28 مهر 1398برچسب:,

|
 


من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...


 

مهدی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یلدا و آدرس mehdijk63.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

گفتگو با خدا
بچه های مظلوم غزه
حرف دل
داستان غم انگیر عشق علی و مریم
بهترین کادو تولد
از خود گذشتگی برای عشق
خوشبختسی
هیچ وقت فراموش نمیشوی
بهشت و دوزخ
برای تو
کلبه تنهایی

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 677
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

تماس با ما